Regulamin sklepu internetowego

Akcent Jana Kępska

Dzień dobry!

Poniżej, na stronie www.czeski-warszawa.pl, znajdziesz regulamin sklepu internetowego, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.

Sklep należy do Akcent Jana Kępska, ul. Łowicka 56/8, 02-531 Warszawa, NIP: 5272412618.

W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail akcent@akcent24.pl.

Pozdrawiamy i życzymy udanej nauki
Dr Jana Kępska – właściciel firmy Akcent

§ 1
Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1) Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
2) Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
3) Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.czeski-warszawa.pl/regulamin-sklepu-internetowego-akcent-jana-kepska/,
4) Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://www.czeski-warszawa.pl/sklep/,
5) Sprzedawca – Akcent Jana Kępska, Łowicka 56/8, 02-531 Warszawa, NIP: 527 2412618.

§ 2
Postanowienia wstępne

1. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.
2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
3. Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:

  1. dostęp do Internetu,
  2. standardowy system operacyjny,
  3. standardowa przeglądarka internetowa,
  4. posiadanie aktywnego adresu e-mail.

4. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
5. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
6. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

§ 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną

1. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia konta w Sklepie.
3. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.
4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
5. Sprzedawca podejmuje działania i dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
6. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail akcent@akcent24.pl. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Kupującego o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§ 4
Składanie zamówienia

1. Kupujący może złożyć zamówienie jako niezarejestrowany gość.
2. W celu złożenia zamówienia Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:

  1. wybrać produkt/usługę lub produkty/usługi będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”,
  2. z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy”,
  3. podać swoje imię, nazwisko, adres e-mail oraz telefon, ewentualnie dane do faktury – jeśli Kupujący chce, by Sklep wysłał do niego fakturę w formie pdf drogą mailową,
  4. wybrać metodę płatności za zamówienie,
  5. zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
  6. kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.

3. Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienie w postaci płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę” Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną serwisu Przelewy24.pl celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
4. Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienia inną niż płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę” zostanie przeniesiony od razu na stronę z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
5. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
6. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6 powyżej.

§ 5
Formy dostawy i metody płatności

1. Ze względu na charakter produktów/usług Kupujący ma do wyboru następujące formy dostawy zamówienia:

  1. odbiór usługi – tj. uczestnictwo w kursie w siedzibie Sklepu tj. ul. Łowicka 56/8, 02-531 Warszawa,
  2. odbiór usługi – tj. uczestnictwo w kursie w innym miejscu na terenie Warszawy (dotyczy kursów indywidualnych po uprzednim uzgodnieniu warunków przez Kupującego ze Sprzedawcą).

2. Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty/usługi:

  1. przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy,
  2. płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl.

§ 6
Realizacja zamówienia

1. Po złożeniu przez Kupującego zamówienia, zgodnie z procedurą opisaną w §4 Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
2. Jeśli Kupujący wybrał jako metodę płatności przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy, jest on zobowiązany zapłacić za zamówienie w terminie 5 dni roboczych od chwili zawarcia umowy.
3. Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu i rozpoczęciu świadczenia usługi, której termin jest każdorazowo wskazany w opisie produktu/usługi.
4. Przed rozpoczęciem świadczenia usługi Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego powiadomienie o zbliżającym się terminie rozpoczęcia kursu wraz z adresem świadczenia usługi.
5. Odwołanie i przeniesienie zajęć ze strony Kupującego jest możliwe wyłącznie w przypadku kursów indywidualnych. Za nieobecność Kupującego na zajęciach nie przysługuje termin zastępczy ani żadna inna rekompensata.

§ 7
Odstąpienie od umowy Konsumenta

1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych produktów/usług.
2. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę wyłącznie w formie pisemnej o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, jakim jest pismo wysłane pocztą (list polecony) lub pocztą elektroniczną (e-mail).
3. Konsument może ponadto skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https://www.czeski-warszawa.pl/wp-content/uploads/2018/09/04.-Formularz-odstapienia-od-umowy.pdf jednak nie jest to obowiązkowe, o ile Konsument odstąpi od umowy w sposób opisany w ust. 2.
4. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał oświadczenie – o którym mowa w ust. 2 i ust. 3 – dotyczące wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi całość otrzymanej od Konsumenta płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany, tzn. otrzymał list, e-mail lub formularz elektroniczny, o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
6. W przypadku rezygnacji z usługi/kursu w terminie przekraczającym 14 dni od dnia zakupu, Kupujący ureguluje należność za wykorzystaną część kursu oraz za zajęcia przypadające na kolejne 14 dni od dnia złożenia pisemnej rezygnacji. W tej sytuacji obowiązek uregulowania należności za wykorzystaną część kursu oraz za zajęcia przypadające na kolejne 14 dni od dnia złożenia pisemnej rezygnacji dotyczy również sytuacji, gdy Kupujący nie uczestniczył w zajęciach, które odbyły się w ramach kursu. Rozliczenie jest dokonywane proporcjonalnie, biorąc za podstawę cenę kursu bez jakichkolwiek rabatów.

§ 8
Odpowiedzialność za wady

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt/ usługę wolny od wad.
2. Sprzedawca zobowiązuje się do wykonywania usługi nauki języka czeskiego przy pomocy wykształconych i kompetentnych do prowadzenia zajęć lektorów języka czeskiego.
3. W przypadku choroby lub innej niedyspozycji lektora, Sprzedawca zobowiązuje się do zapewnienia zastępstwa.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lektora prowadzącego zajęcia z daną grupą w trakcie trwania roku szkolnego z przyczyn techniczno-organizacyjnych, bądź innych przyczyn niezależnych od szkoły.
5. Kupujący ma prawo zgłaszać wszelkie wnioski lub zastrzeżenia do realizacji usługi, a Sprzedawca ma obowiązek je rozpatrzyć.
6. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego pod adresem https://www.czeski-warszawa.pl/wp-content/uploads/2018/09/05.-Formularz-reklamacyjny.pdf, jednak nie jest to obowiązkowe.
7. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną (list polecony), jak również pocztą elektroniczną (e-mail).
8. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona, o ile Kupujący nie wyrazi zgody na inną formę ustosunkowania się do reklamacji.
9. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).

§ 9
Dane osobowe i pliki cookies

Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://www.czeski-warszawa.pl/polityka-prywatnosci/

§ 10
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Sprzedawca wyraża zgodę na możliwość rozpatrzenia ewentualnych sporów wynikłych w związku z umową sprzedaży w drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Konsument ma możliwość:

  1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
  2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
  3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

3. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może znaleźć na stronie internetowej https://polubownie.uokik.gov.pl.
4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy do rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 11
Postanowienia końcowe

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności z dochowaniem warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący z datą zawarcia umowy.
3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.08.2018 r.
4. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej Regulaminu.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress