MultiWash to szybko rosnąca firma z sektora technologicznego, oferująca swoim klientom dostęp do pierwszej w Polsce, ogólnopolskiej sieci myjni samochodowych, za pomocą unikalnej aplikacji. Nasz biznesowy model działania podobny jest do booking.com czy pyszne.pl, ale w odniesieniu do ręcznych myjni samochodowych. W ciągu 6 lat od powstania firmy zbudowaliśmy największą w Europie sieć myjni partnerskich, liczącą 800 obiektów w całej Polsce i w Czechach. Aktualnie obsługujemy wyłącznie duże floty, stanowiące ponad 30.000 pojazdów, z takich firm jak: PepsiCo, Rossmann, Adamed, Roche, ING Bank, mBank, Pfizer, Sanofi, Play, Philip Morris, Tchibo i wiele innych. W związku z dynamicznym rozwojem na rynku czeskim poszukujemy:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Miejsce pracy: Warszawa (praca stacjonarna)

ZADANIA:

  • Bieżąca obsługa istniejącej sieci myjni w Czechach
  • Współpraca z back office firmy w zakresie rozliczeń dotyczących myjni
  • Komunikacja marketingowa z myjniami
  • Obsługa kluczowych klientów w języku czeskim

WYMAGANIA:

  • Znajomość jęz. czeskiego na poziomie zaawansowanym – warunek konieczny
  • Dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz ich realizowania
  • Zorientowanie na potrzeby partnerów biznesowych
  • Kreatywność i konsekwencja w działaniu

OFERUJEMY:

  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy
  • Wynagrodzenie podstawowe uzależnione od posiadanego doświadczenia
  • Miesięczne premie związane z realizacją powierzonych zadań
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę

Informacje i zgłoszenia:

iza.swierczynska@multiwash.pl