MultiWash to szybko rosnąca firma z sektora technologicznego, oferująca swoim klientom dostęp do pierwszej w Polsce, ogólnopolskiej sieci myjni samochodowych, za pomocą unikalnej aplikacji. Nasz biznesowy model działania podobny jest do booking.com czy pyszne.pl, ale w odniesieniu do ręcznych myjni samochodowych. W ciągu 6 lat od powstania firmy zbudowaliśmy największą w Europie sieć myjni partnerskich, liczącą 800 obiektów w całej Polsce i w Czechach. Aktualnie obsługujemy wyłącznie duże floty, stanowiące ponad 30.000 pojazdów, z takich firm jak: PepsiCo, Rossmann, Adamed, Roche, ING Bank, mBank, Pfizer, Sanofi, Play, Philip Morris, Tchibo i wiele innych. W związku z dynamicznym rozwojem na rynku czeskim poszukujemy:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa (praca stacjonarna)
ZADANIA:
- Bieżąca obsługa istniejącej sieci myjni w Czechach
- Współpraca z back office firmy w zakresie rozliczeń dotyczących myjni
- Komunikacja marketingowa z myjniami
- Obsługa kluczowych klientów w języku czeskim
WYMAGANIA:
- Znajomość jęz. czeskiego na poziomie zaawansowanym – warunek konieczny
- Dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu
- Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz ich realizowania
- Zorientowanie na potrzeby partnerów biznesowych
- Kreatywność i konsekwencja w działaniu
OFERUJEMY:
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy
- Wynagrodzenie podstawowe uzależnione od posiadanego doświadczenia
- Miesięczne premie związane z realizacją powierzonych zadań
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę
Informacje i zgłoszenia:
iza.swierczynska@multiwash.pl |