Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych osób na pokładzie, które codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.
Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu i wspierać klientów jednej z firm w branży meblarskiej?
Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Czym będziesz się u nas zajmować?
- profesjonalną obsługą klienta w języku czeskim ( obsługa korespondencji email – branża meblarska)
- wsparciem klientów w rozliczeniach, płatnościach, kwestiach technicznych
- rozwiązywanie problemów, anulowanie, zwroty
- współpracą z zespołami z innych działów w celu rozwiązania problemów i zadań w ustalonym terminie
Jeśli jesteś osobą, która
- biegle posługuje się językiem czeskim w mowie i piśmie (C1)
- ma doskonałe umiejętności komunikacyjne i potrafi sprawnie obsługiwać klientów
- zna Pakiet MS Office oraz narzędzia Google
- potrafi zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety
to szukamy właśnie CIEBIE! Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i pełne przygotowanie do pracy.
Ponadto oferujemy:
- pracę w godzinach 00-16.00 od poniedziałku do piątku
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia + ZUS
- możliwość pracy zdalnej- ‘’work-from-home’’
- płatne szkolenie
Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do przesłania CV za pomocą linka rekrutacyjnego:
https://bit.ly/3sKAOB3
Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!