Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych osób na pokładzie, które codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu i wspierać klientów jednej z  firm w branży meblarskiej?

Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

 

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • profesjonalną obsługą klienta w języku czeskim ( obsługa korespondencji email – branża meblarska)
  • wsparciem klientów w rozliczeniach, płatnościach, kwestiach technicznych
  • rozwiązywanie problemów, anulowanie, zwroty
  • współpracą z zespołami z innych działów w celu rozwiązania problemów i zadań w ustalonym terminie

Jeśli jesteś osobą, która

  • biegle posługuje się językiem czeskim w mowie i piśmie (C1)
  • ma doskonałe umiejętności komunikacyjne i potrafi sprawnie obsługiwać klientów
  • zna Pakiet MS Office oraz narzędzia Google
  • potrafi zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety

to szukamy właśnie CIEBIE! Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i pełne przygotowanie do pracy. 

Ponadto oferujemy:

  • pracę w godzinach 00-16.00 od poniedziałku do piątku
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia + ZUS
  • możliwość pracy zdalnej- ’work-from-home’’
  • płatne szkolenie

 

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do przesłania CV za pomocą linka rekrutacyjnego:

https://bit.ly/3sKAOB3

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!