Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Zadania:
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla pracowników firmy (dot. dostępów, komunikatora, maila itp.)
- Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu zaistniałych problemów technicznych
- Budowanie pozytywnych relacji z wewnętrznymi Klientami
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego (C1/C2)
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Wysokie umiejętności obsługi Klienta
- Otwarty umysł i motywacja Open minded and motivated for self-development
- Zorientowanie na zadania i wyniki
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
Oferujemy:
- Zatrudnienie poprzez Adecco Poland w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Pracę w nowoczesnym biurze w międzynarodowym środowisku
- Możliwość pracy w przyjaznej atmosferze i korzystania z darmowych masaży w pracy J
- Możliwość podnoszenia umiejętności językowych i uczestniczenia w wielu kursach
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: paulina.hrywniak@adecco.com
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.