Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Zadania:

  • Zapewnienie wsparcia technicznego dla pracowników firmy (dot. dostępów, komunikatora, maila itp.)
  • Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu zaistniałych problemów technicznych
  • Budowanie pozytywnych relacji z wewnętrznymi Klientami

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka czeskiego (C1/C2)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Wysokie umiejętności obsługi Klienta
  • Otwarty umysł i motywacja Open minded and motivated for self-development
  • Zorientowanie na zadania i wyniki
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne

Oferujemy:

  • Zatrudnienie poprzez Adecco Poland w oparciu o umowę o pracę tymczasową
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • Pracę w nowoczesnym biurze w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość pracy w przyjaznej atmosferze i korzystania z darmowych masaży w pracy J
  • Możliwość podnoszenia umiejętności językowych i uczestniczenia w wielu kursach

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: paulina.hrywniak@adecco.com

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.