Pasjonujesz się w nowymi technologiami? Codziennie korzystasz z produktów Google?
Jesteś ukierunkowany na pogłębianie wiedzy w zakresie mediów internetowych?

Kreatywność, otwartość na ludzi, umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku
oraz dynamicznym zespole, jest opisem twoich cech?

Nasza propozycja pracy jest właśnie dla Ciebie!

Otwiera się przed Tobą możliwość promowania produktów Google przedsiębiorcom
z rynku polskiego.

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu online
(z językiem czeskim/słowackim)

  Zakres obowiązków:

• Telefoniczna identyfikacja potrzeb Klientów w zakresie marketingu online
• Doradztwo oraz przygotowywanie rozwiązań marketingowych
• Ustalanie budżetu kampanii reklamowej

• Indywidualne podejście do potrzeb Klienta oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi
• Utrzymywanie długofalowej współpracy z pozyskanymi Klientami
• Edukacja Klientów w zakresie znajomości produktów i platform Google, tj. AdWords, YouTube, Google+

 

Wymagania:

Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (w mowie i piśmie)

• Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym – warunek konieczny

• Doświadczenie w sprzedaży B2B
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji internetowych – warunek konieczny
• Duże umiejętności interpersonalne
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Samodzielność w działaniu, kreatywność

 

Oferujemy:

• Wynagrodzenie podstawowe: 5000 PLN (brutto/mc)
• Atrakcyjny system premiowania
• Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
• Stałe godziny pracy (Pn.-Pt. 9:00 – 17:00 lub 10:00 – 18:00)
• Profesjonalne przygotowanie do pracy – 2,5 tygodniowe szkolenie produktowo – sprzedażowe
• Kontakt z nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie reklamy internetowej
• Pracę w miłej atmosferze
• Szerokie możliwości rozwoju zawodowego

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: paulina.piatkowska@arteriasa.com