Voice Contact Center jest rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze Klienta. Jesteśmy Liderami w zakresie tworzenia pozytywnego Customer Experience.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro z j. czeskim
Twoim zadaniem będzie:
– obsługa korespondencji mailowej oraz czatów oraz obsługa połączeń telefonicznych w języku czeskim
– obsługa korespondencji mailowej w języku polskim
– wypowiadanie się w dyskusjach między Kupującymi i Sprzedającymi jako ekspert platformy Allegro
Najczęstsze zakresy obsługiwanych spraw to wyjaśnianie nieotrzymanych zamówień, kwestie płatności, pomoc w procesie dokonywania zakupu.
Oczekujemy:
– znajomości języka czeskiego (poziom min. C1)
– znajomości języka polskiego (poziom min. B2) – konieczne do obsługi maili
– miesięcznej dyspozycyjności powyżej 145 godz.
– dyspozycyjności min 6 godz. dziennie od pon. do ndz. w przedziale 8-22
– komunikatywności, odporności na stres
– umiejętności logicznego myślenia
– dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)
– umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze
– doświadczenie w pracy w Contact Center mile widziane
Zapewniamy:
– profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
– umowę zlecenie – 38,00 zł/godz. brutto
– po okresie wdrożenia, możliwość przejścia na umowę o pracę
– praca zdalna
– atrakcyjny system motywacyjny oraz liczne konkursy
– możliwość rozwoju w ramach struktury grupy
– benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
szczegóły i aplikacja pod linkiem: https://bit.ly/413Bi59