Voice Contact Center jest rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze Klienta. Jesteśmy Liderami w zakresie tworzenia pozytywnego Customer Experience.

Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro z j. czeskim

Twoim zadaniem będzie:

– obsługa korespondencji mailowej oraz czatów oraz obsługa połączeń telefonicznych w języku czeskim

– obsługa korespondencji mailowej w języku polskim

– wypowiadanie się w dyskusjach między Kupującymi i Sprzedającymi jako ekspert platformy Allegro​

Najczęstsze zakresy obsługiwanych spraw to wyjaśnianie nieotrzymanych zamówień, kwestie płatności, pomoc w procesie dokonywania zakupu.

 

Oczekujemy:

– znajomości języka czeskiego (poziom min. C1)

– znajomości języka polskiego (poziom min. B2) – konieczne do obsługi maili

– miesięcznej dyspozycyjności powyżej 145 godz.

– dyspozycyjności min 6 godz. dziennie od pon. do ndz. w przedziale 8-22

– komunikatywności, odporności na stres

– umiejętności logicznego myślenia

– dobrej znajomości obsługi komputera (płynnego poruszania się w Internecie)

– umiejętności szybkiego i bezbłędnego pisania na klawiaturze

– doświadczenie w pracy w Contact Center mile widziane

 

Zapewniamy:

– profesjonalne szkolenia wdrożeniowe

– umowę zlecenie – 38,00 zł/godz. brutto

– po okresie wdrożenia, możliwość przejścia na umowę o pracę

– praca zdalna

– atrakcyjny system motywacyjny oraz liczne konkursy

– możliwość rozwoju w ramach struktury grupy

– benefity (Multi Sport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

szczegóły i aplikacja pod linkiem: https://bit.ly/413Bi59