Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact
Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 3 nowoczesne centra
operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede
wszystkim ludzie a dokładnie 700 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy co dziennie dbają o
najlepsze relacje z klientami.
Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu Customer Success w Lublinie i wspierać klientów
jednej z największych w Niemczech firm w branży deweloperskiej?
Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż poszukujemy obecnie wyjątkowych
osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa
Czym będziesz się u nas zajmować?
• profesjonalną obsługą klienta w języku czeskim;
• wsparciem klientów w rozliczeniach, płatnościach, kwestiach technicznych;
• rozwiązywaniem zadań: konfiguracja, rozwiązywanie problemów, anulowanie, zwroty itp.
• współpracą z zespołami z innych działów w celu rozwiązania eskalacji problemów i zadań w
ustalonym terminie;
Jeśli jesteś osobą, która
• biegle posługuje się językiem czeskim w mowie i piśmie (C2 lub Native);
• posługuje się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
• może zacząć pracę od zaraz (start szkolenia w połowie grudnia);
• ma doskonałe umiejętności komunikacyjne i potrafi sprawnie obsługiwać klientów;
• potrafi sprawnie obsługiwać komputer;
• zna Pakiet MS Office oraz narzędzia Google;
• jest mistrzem klawiatury, czyli pisanie nie jest ci obce;
• jest skrupulatna, dokładna oraz nastawiona na realizację wyznaczonych celów;
• ma zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów;
• potrafi zorganizować sobie czas pracy i wyznaczać priorytety;
to szukamy właśnie CIEBIE! Nie musisz mieć doświadczenia, zapewniamy szkolenie i
pełne przygotowanie do pracy.
Ponadto oferujemy:
• dogodne godziny pracy (pon-piąt; 9-17);
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• konkurencyjne wynagrodzenie i bonusy;
• dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń
• dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy;
• realną możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
• pracę w nowoczesnym centrum operacyjnym, w zespole otwartych i życzliwych ludzi;
Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię
zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy jednocześnie do przesłanie CV na adres:

p.zajac@voicecc.pl