INTERIMAX Polska Sp. z o.o. S.K.A. należąca do HRBC Group jest agencją rekrutacyjną oraz pracy tymczasowej, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Certyfikat KRAZ numer 8471.

Aktualnie dla jednego z Naszych Klientów Firmy z silną pozycją na rynku zajmującą się dystrybucją sprzętu domowego i wysokiej jakości kosmetyków poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Klienta z jęz. Czeskim

Miejsce pracy: Pruszków

Nr ref. KC/03/PR

Opis stanowiska:
• Wprowadzanie zamówień Przedstawicieli
• Odpisywanie na maile
• Telefoniczna obsługa przedstawicieli
• Tłumaczenia materiałów firmowych
• Rozpatrywanie reklamacji
• Współpraca z polskim Działem Obsługi Klienta

Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka czeskiego (warunek konieczny)
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie i motywacja
• Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
• Doświadczenie w pracy w call center będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
• Ciekawą pracę w miłej atmosferze
• Praca w godzinach 9 -17 ( możliwość pracy zdalnej lub na cześć etatu)
• Umowa zlecenie na okres próbny

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje CV na adres e-mail : agnieszka.pluta@interimax.com z wpisanym nr ref. Lub zadzwoń pod numer: 607 901 470
Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Polska Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)”.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się z wybranymi osobami.