Specjalista ds. obsługi klienta

 

Opis stanowiska:

·         Telefoniczna obsługa Klientów;

·         Udzielanie informacji o produktach firmy;

·         Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;

·         Procesowanie i przetwarzanie internetowych wniosków o pożyczkę;

·         Zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie.

Wymagania

·         Bardzo dobra znajomość języka czeskiego ( min. B2)

·         Wykształcenie minimum średnie;

·         Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;

·         Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel);

·         Nastawienie na realizację wyznaczonych celów;

·         Wysokie poczucie odpowiedzialności, dokładności oraz koncentracji;

·         Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy:

·         Umowę o pracę;

·         Stabilne warunki wynagrodzenia i zatrudnienia;

·         Pracę w młodym i dynamicznym zespole;

·         Możliwość rozwoju.

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres kinga.karwowska@manpower.pl