Specjalista ds. obsługi klienta
Opis stanowiska:
· Telefoniczna obsługa Klientów;
· Udzielanie informacji o produktach firmy;
· Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;
· Procesowanie i przetwarzanie internetowych wniosków o pożyczkę;
· Zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie.
Wymagania
· Bardzo dobra znajomość języka czeskiego ( min. B2)
· Wykształcenie minimum średnie;
· Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
· Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel);
· Nastawienie na realizację wyznaczonych celów;
· Wysokie poczucie odpowiedzialności, dokładności oraz koncentracji;
· Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
· Umowę o pracę;
· Stabilne warunki wynagrodzenia i zatrudnienia;
· Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
· Możliwość rozwoju.
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres kinga.karwowska@manpower.pl