Jesteśmy firmą świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta w Polsce i za granicą, która rozwija swoją działalność na terenie Warszawy. Nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie. Dlatego też jednym z naszych znaków rozpoznawczych jest fakt, że pracownicy polecają swoich znajomych do pracy z nami!
ZNASZ JĘZYK CZESKI I CHCIAŁBYŚ UŻYWAĆ GO W SWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
CHĘTNIE POZNAMY CIĘ BLIŻEJ!


DO ODDZIAŁU W WARSZAWIE AKTUALNIE POSUZKUEJMY KANDYDTAÓW NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA CZESKIEGO

Co będzie Twoim zadaniem?

  • Telefoniczna i mailowa obsługi klienta
  • odbieranie połączeń od klientów i odpisywanie na maile celem udzielenia informacji,
  • wykonywanie połączeń do klientów w sprawie złożonego przez niego zamówienia,
  • zaproponowanie klientowi czegoś więcej w myśl tego co już kupił.

Dlaczego WARTO:

  • kontakt z żywym językiem obcym – konwersacja z native speakerem, możliwość obcowania z kulturą oraz specyfiką takiego klienta, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych oraz sprzedażowych
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o długotrwałą współpracę, pełny lub niepełny etat (z możliwością ustalenia indywidualnego grafiku)
  • atrakcyjne ‪wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji (przeciętnie 2 500 – 3 000zł netto);
  • przejrzysty i motywujący system prowizyjny;
  • szkolenia umożliwiające osiąganie dobrych wyników na każdym etapie wg indywidualnych potrzeb, nie tylko na początku. Chcemy abyś osiągał świetne wyniki – oznacza to ‪zarobek dla obu stron!
  • dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy a także herbaty czy soków zamawianych specjalnie na Twoje życzenie. Ponadto mamy dla Ciebie świeże owoce dostarczane 2 razy w tygodniu;
  • elastyczne podejście i ‪wyrozumiałość – możesz bez problemu wziąć dzień wolny czy zaplanować urlop a w sytuacji choroby spokojnie wyzdrowieć
  • świetna atmosfera w firmie,
  • wsparcie kompetentnych i życzliwych osób w każdej chwili.

OCZEKUJEMY: swobodnej komunikacji w danym języku obcym, pozytywnego nastawienia i otwartości, chęci i zaangażowania, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV pod adres: warszawa@tivron.com