INTERIMAX Polska Sp. z o.o. S.K.A. należąca do HRBC Group jest agencją rekrutacyjną oraz pracy tymczasowej, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Certyfikat KRAZ numer 8471.

Aktualnie dla jednego z Naszych Klientów Firmy z silną pozycją na rynku zajmującą się dystrybucją sprzętu domowego i wysokiej jakości kosmetyków poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:


Konsultant ds. Obsługi Klienta z jęz. Czeskim lub Słowackim

Miejsce pracy: Pruszków

Nr ref. KC/01/PR

 

Zakres obowiązków:

  • Wprowadzanie zamówień Przedstawicieli
  • Odpisywanie na maile
  • Telefoniczna obsługa przedstawicieli
  • Tłumaczenia materiałów firmowych
  • Rozpatrywanie reklamacji
  • Współpraca z polskim Działem Obsługi Klienta

Wymagania: 

  • Bardzo dobra znajomość języka czeskiego (warunek konieczny)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie i motywacja
  • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
  • Doświadczenie w pracy w call center będzie dodatkowym atutem

 

Oferta: 

  • Ciekawą pracę  w miłej atmosferze
  • Praca w godzinach 9 -17 ( możliwość pracy zdalnej lub na cześć etatu)
  • Umowa zlecenie na okres próbny

 

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje CV adres e-mail  z wpisanie nr ref.

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Polska Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)”.

Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się z wybranymi osobami.

Kontakt: tel. kom.: 607 901 470
e-mail: agnieszka.pluta@interimax.com