INTERIMAX Polska Sp. z o.o. S.K.A. należąca do HRBC Group jest agencją rekrutacyjną oraz pracy tymczasowej, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Certyfikat KRAZ numer 8471.
Aktualnie dla jednego z Naszych Klientów Firmy z silną pozycją na rynku zajmującą się dystrybucją sprzętu domowego i wysokiej jakości kosmetyków poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta z jęz. Czeskim lub Słowackim
Miejsce pracy: Pruszków
Nr ref. KC/01/PR
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie zamówień Przedstawicieli
- Odpisywanie na maile
- Telefoniczna obsługa przedstawicieli
- Tłumaczenia materiałów firmowych
- Rozpatrywanie reklamacji
- Współpraca z polskim Działem Obsługi Klienta
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego (warunek konieczny)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie i motywacja
- Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
- Doświadczenie w pracy w call center będzie dodatkowym atutem
Oferta:
- Ciekawą pracę w miłej atmosferze
- Praca w godzinach 9 -17 ( możliwość pracy zdalnej lub na cześć etatu)
- Umowa zlecenie na okres próbny
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje CV adres e-mail z wpisanie nr ref.
Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Polska Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)”.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Kontakt: tel. kom.: 607 901 470
e-mail: agnieszka.pluta@interimax.com