Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka czeskiego
Miejsce pracy: Warszawa
- Do Twoich zadań należeć będzie:
Kompleksowa obsługa klientów biznesowych:
- udzielanie porad i informacji w sprawach dotyczących dokonywania transakcji
- obsługa terminali płatniczych (teoretyczna)
- odpowiedzialność za terminowe przyjęcie wszelkiej dokumentacji
- realizacja pisemnych dyspozycji
- wprowadzanie zmian danych teleadresowych Akceptantów
- kompleksowa obsługa reklamacji otrzymywanych od Akceptantów
- Wymagania:
- znajomość języka czeskiego na min. poziomie C1 – warunek konieczny.
- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość obsługi MS Word oraz MS Excel
- opanowanie i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność i operatywność
- Oferujemy:
- szkolenie i wsparcie w trakcie pracy od podstaw
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
- rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę
Kontakt:
Kacper Lasota
Recruitment Consultant
661 253 051