Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka czeskiego

Miejsce pracy: Warszawa

  • Do Twoich zadań należeć będzie:

Kompleksowa obsługa klientów biznesowych:

  • udzielanie porad i informacji w sprawach dotyczących dokonywania transakcji
  • obsługa terminali płatniczych (teoretyczna)
  • odpowiedzialność za terminowe przyjęcie wszelkiej dokumentacji
  • realizacja pisemnych dyspozycji
  • wprowadzanie zmian danych teleadresowych Akceptantów
  • kompleksowa obsługa reklamacji otrzymywanych od Akceptantów
  • Wymagania:
  • znajomość języka czeskiego na min. poziomie C1 – warunek konieczny.
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • wykształcenie minimum średnie
  • dobra znajomość obsługi MS Word oraz MS Excel
  • opanowanie i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i operatywność
  • Oferujemy:
  • szkolenie i wsparcie w trakcie pracy od podstaw
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
  • rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • pracę w przyjaznym i  profesjonalnym zespole
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
  • owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę

 

Kontakt:

Kacper Lasota

Recruitment Consultant

661 253 051

lasota@hays.pl 

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress